corporate visual identity

Styleguide & Designmanual

“En designmanuel skaber rammerne for jeres brandingstrategier, og er en guide til dine medarbejdere og samarbejdspartnere.”

I designmanualen finder man bl.a. en guide ift. anvendelse af logo, fonttype og farvekoder.

For at holde den røde tråd i jeres virksomhed, både ift. intern, men især ekstern kommunikation og markedsføring, er det væsentligt med en designmanual, som er skræddersyet til netop jeres virksomhed.

Designmanualen indeholder også indsigt og regelsæt, til jeres brandidentitet og strategier. Din virksomhed vil med en designmanual fremstå yderst professionel hele vejen igennem. – Hvad koster en designmanual?

Primær skrifttype

Poppins Regular: AaBbCcDdEeFfGgÅåØøÆæ / 1234567890

Black FOGRA
#090603
Black FOGRA
CMYK 0, 33, 66, 96
Tidligere
Næste
Davys Grey
#56595D
Davys Grey
CMYK 7, 4, 0, 63
Tidligere
Næste
French Beige
#C7AE83
French Beige
CMYK 0, 12, 34, 21
Tidligere
Næste
Platinum
#E6E4DF
Platinum
CMYK 0, 0, 3, 9
Tidligere
Næste

corporate visual identity

En designguide styrker virksomhedes brand, og sikrer sammenhængende kommunikation og genkendelighed på tværs af platforme og overflader.

Logo i designguiden

Et logo er en grafisk gennenkendelig kendemærke til din virksomhed. Det er vigtigt at logoet er konsekvent i samme farve, størrelse og at placeringen er korrekt.

Brand farvekort

I en visuel brandingstrategi har farvekort en betydelig rolle. Farver har psykologiske virkninger, og giver et førstehåndsindtryk til partnere og kunder. Et nøje sammensat farvekort fungerer optimalt både på web og tryk.

Brand typografi

Fonttypen er altafgørende på læseren. Det skal være læsevenligt, skabe opmærksomhed og være kontinuerlig i alt tekst som jeres virksomhed udgiver.

Brand ikoner

Enkle ikoner bliver anvendt til at forenkle komplekse brugergrænseflader. Det er en måde at visuelt forstå digitalt indhold, uden komplekst billedeindhold.

Brand billedestil

Visuel styling, involver ofte manipulation af fotografier. Dette inkluderer justering af farve, belysning, billedevinkel og beskæring. Billedestil anvendes ofte for at opnå en bestemt æstetik og stemning.

Brand tryksager

De fleste virksomheder anvender tryksager for at promovere deres virksomhed eller budskab. Her er farvevalg og placering af logo altafgørende for et vellykket tryk.

TEKNOLOGIER VI BRUGER

Hvem er Silicon Valby

Silicon Valby er et kreativt webbureau med 5 medarbejdere, placeret i hjertet af Valby. – Her tror vi på, at “Godt Design er God Forretning”, og vores fokus ligger på at lave kreative og værdiskabende visuelle identiteter.

Dette indeholder designguiden:
  • 10-15 siders skræddersyet PDF styleguide hosted i skyen.
  • Logopakke i 6 populære filformater
  • Ikonpakke i PNG & SVG
  • CMYK, RGB & HEX Farvekoder
  • Regler & retningslinier
Skræddersyet logo & styleguide til SMV virksomheder
  • Designmanual kun 10,000 kr. excl. moms
  • Logo & Designmanual kun 15,000 kr. excl. moms
Se vores præsentationsvideo
Afspil video
raufort_small

Kim Raufort, Kreativ Direktør i Silicon Valby
Under hatten er der et halvt liv med design, udvikling, og markedsføring. De sidste 12 år af mit liv, har jeg været selvstændig erhvervsdrivende. 

Det er mig der tager telefonen når du ringer.

KONTAKT OS
Tlf. 3020 1337 | hello@siliconvalby.dk
En designmanual kan også hedde:

Vi har også arbejdet sammen med